10 mýtů o fitness, kterým bychom neměli věřit

V moderním světě je sport populární skoro stejně jako býval v antických dobách. Každý druhý navštěvuje fitness centra, cvičí doma jógu nebo po ránu běhá. Spolu s rostoucím počtem lidí vedoucích zdravý způsob život narůstá i množství falešných představ o fitness.

Pokusili jsme se ujasnit, nakolik pravdivé jsou ty nejoblíbenější mýty o fitness.

MÝTUSPRAVDA
Cvičení má správný efekt, když po něm bolí svaly.Bolest vypovídá o mikrozraněních svalových vláken.
Protahovací cviky svalovou bolest snižují.Protahovací cviky uvolňují svalstvo.
Čím delší cvičení, tím lepší výsledek.Hlavní není trvání, ale kvalita cvičení.
Cvičit je třeba co nejčastěji.Přestávka mezi cvičeními by měla být nejméně 2-3 dny.
Silové cvičení mění ženy v kulturistky.Silová cvičení ženské tělo zpevní.
Když cvičí, není tak důležité, co člověk jí.Žádoucího výsledku může být dosaženo pouze při správném stravování.
Neoprénový oblek pomáhá při cvičení spalovat tuk.«Skleníkový efekt» může poškodit zdraví.
Kamarádčin rozpis cvičení může pomoci i mě.Plán cvičení je individuální záležitost.
Výsledky je třeba hodnotit podle toho, co ukazuje váha.Výsledky hodnotíme pomocí krejčovského metru.
Problémové zóny hubnou jako první v pořadí.Nejdřív se tuk spaluje tam, kde bychom to nečekali.

=========
Cvičení do-in na každý den: 10 minut, které vám prodlouží mládí
5 cviků do bazénu – hubněte i o dovolené

Více pro kondici: