Zpevnění obličeje. Metoda s okamžitým účinkem.

Tento rychlý a jednoduchý způsob obličej zregeneruje během pěti minut. Zbaví vás otoků, vypne pokožku, protáhne a zpevní svalstvo, zbaví váš výraz napětí a celkově obličej oživí a zjasní.

Pokud máte ve tváři pocit jakési tíhy, jestliže se vám zdá, že váš obličej nějak mohutní a vypadá masivnější než dříve, nemusí nutně jít o nějaké uložené tukové vrstvičky, ale o nahromadění tekutiny a ztuhlé svalstvo, bránící normálnímu proudění lymfy a krve. Důsledkem toho všeho jsou otoky a povislé tkáně. To je pro pleť velká zátěž a je třeba něco s tím co nejdříve udělat. Automasážní postup Kogao, se kterým vás dále seznámíme, pomáhá rychlému „zhubnutí“ obličeje, zmenšuje jeho objem, vyrýsuje jeho kontury a zpevní ho. Autorka této soustavy cvičení rovněž slibuje prakticky okamžitý vizuální efekt.

Minimasáž Kogao.

Cvičení 1: Protažení přední části krku. Cvik je přípravou na vlastní provedení minimasáže Kogao.

Oběma rukama lehce stlačte oblast klíčních kostí směrem do středu a zároveň zvedněte bradu ke stropu. Vydržte v této poloze 5 vteřin. Chcete-li posílit dosažený efekt, vysuňte při jeho provádění jazyk co nejvíce z úst – tím zesílíte působení cviku.

Cvičení 2: Je zaměřeno na zvýraznění spodní linie obličejového oválu. Pomáhá potlačit dvojitou bradu.

Oblast napravo od brady uchopte podle obrázku mezi ukazováček a prostředníček pravé ruky. S lehkým přitisknutím prstů klouzejte dlaní postupně směrem k pravému uchu. Poté ruce vyměňte a stejné cvičení proveďte levou rukou na levé straně obličeje. Pohyby rukou musejí být plavné, plynulé a také střídání by mělo probíhat plynule – levá, pravá, levá, pravá. Udělejte asi 10 cviků na každé straně. Na závěr pak přiložte prsty na vpadlinu pod ušima a hladivými pohyby sjeďte po stranách krku až do oblasti klíčních kostí – povzbuzujete tak proudění lymfy.

Cvičení 3: Odstraňuje napětí žvýkacích a lícních svalů, vyhlazuje a vypíná oblast tváří.

Část 1: Prsty položte na místo, kde se stýkají kloub dolní čelisti se spánkovou kostí a kostí lícní, jak to vidíte na obázku. Lehce stlačte a provádějte krouživé masážní pohyby směrem k uchu. Opakujte dvacetkrát.

Část 2: Pootevřete ústa. Prsty položte na místo spojení čelistního kloubu se spánkovou kostí – viz: foto. Prsty přitiskněte, pomalu otevírejte ústa co nejvíce dokořán a hlasitě přitom vyslovujte samohlásky A-E-I-O-U-OU. Opakujte třikrát.

Poznámka. Lidé, kteří mají nebo měli jakékoli problémy s čelistním kloubem, musejí tento cvik provádět s velkou opatrností, velmi pomalu, neotevírat ústa úplně dokořán a důsledně dbát dbát na to, aby dolní čelist otevírali v přísně vertikálním směru.

Část 3: Dlaně položte tak, abyste se prsty dotýkali vlasaté části spánku a dlaně aby se dotýkaly čelistního kloubu, jak to ukazuje obrázek. Palce budete mít za ušima – při správném umístění se ocitnou v čelistní jamce za uchem. Prsty mějte v místě doteku pevně přitisknuté. Nyní jimi zahajte klouzavé, vytahující pohyby směrem vzhůru, jako kdybyste chtěli přizvednout zarostlou část hlavy. Pokud cítíte, jak se vám pod prsty táhne směrem vzhůru kůže na spáncích, za ušima a na lícních kostech, znamená to, že cvičení provádíte správně. Opakujte desetkrát.

Cvičení 4: Těmito pohyby se zbavujete napětí v oblasti lícních kostí, přizvedáváte a vypínáte jimi pleť a povzbuzujete proudění lymfy a krevní oběh v této oblasti.

Část 1: Ukazováček, prostředníček a prsteníček obou rukou položte podél nosních křídel a pevně přitiskněte. Klouzejte pevně přitisknutými prsty směrem od nosu podél lícních kostí ke spánkům. Opakujte dvacetkrát.



Část 2: Přizvedávání lícních kostí. Dlaně přiložte ke vnějším oblastem lícních kostí. Pevně přitiskněte. Tlačte svaly kolem lícních kostí směrem vzhůru, jako byste je chtěli posunout až na temeno hlavy. Opakujte desetkrát.

Doporučení:

  1. K síle stlačení: tlak, který vyvíjíte prsty nebo dlaněmi, musí být přiměřený. Příliš silným tlakem byste mohli pleti způsobit různá mikrozranění, slabý tlak by zas neměl žádný efekt. Je tedy lepší jít zlatou střední cestou, vyzkoušet si přiměřenost stlačení podle svého vlastního pocitu a podle něj tlak vyvíjený na pleť přizpůsobit.
  2. Aby se vám dobře dařily klouzavé masážní pohyby, můžete využít kosmetické prostředky – emulzi k ošetřování pleti nebo čistící oleje, které používáte k běžné každodenní péči o pleť.
  3. Masáž můžete provádět ráno a večer.

Wada Sayaka

=========
Energetická gymnastika – budete se cítit mladší!
Preventivní cvičení, které uleví páteři