Jak konečně setřást emoční tuk?

Často slýchám od klientek, že se už tolikrát snažily, ale zhubnout jim prostě nejde. Že už zkusily všelijaké „zázračné“ recepty na štíhlou linii, ale jejich těla né a né změnit tvar. Strávily hodiny ve fitness centrech, propotily trika, ale váha se ani nehnula.

Čím to tedy je, že některým ženám prostě nejde tuk z břicha, hýždí a nohou dolů?

Spousta žen hledá ve shazování tuku totiž přiliš velké složitosti. A když se jim to nedaří hned a nejlépe teď, tak jsou smutné a někdy i naštvané. Nejvíce se zlobí však samy na sebe, protože s tím nedokážou podle svých slov nic dělat, nejde jim to. Jednoduše – nevěří si. A navíc dnešní doba je plná fitness trendů a někdy mohou ženy trpět pocity méněcennosti. Stačí se podívat na sociální sítě. V hlavě se aktivuje srovnávání a emoční rovnice typu „Nejsem dost dobrá“ je znovu na světě.

Víte, milé dámy, emoční tuk „vzniká“ v hlavě. Takže je zapotřebí odblokovat hlavu, aby tělo mohlo pustit záchranné kruhy a vy jste se mohly cítit lehčí a štíhlejší. Zkuste zapátrat ve svých vzpomínkách, proč se potřebujete chránit? Co je za tím skryto? Proč máte strach? Čeho se vlastně straníte? Po položení těchto otázek a následném nalezení odpovědí uvnitř sama sebe, se můžete konečně dočkat touženého pokroku. Vaše tělo začne reagovat na vzniklou akci. Tak tomu praví zákon rezonance. Akce vyvolá reakci.

Jaká jsou tedy jednoduchá všeobecná doporučení, které zaručeně fungují?

  1. Na začátek je dobré vědět – je opravdu veliký rozdíl mezi stravováním a dietou. Stravování je věc dlouhodobá, celoživotní. Dieta je krátkodobá, většinou neefektivní činnost, která vám dá rychlé výsledky, ale, jak rychle přišly, tak rychle odejdou. Často se navíc dostaví všem známý JOJO efekt, jen co dietu opustíme.
  2. Vyřaďte bílou mouku a bílý cukr. Tyto dvě suroviny zatěžují organismu a metabolismus.
  3. Jezte kvalitní, tzn. reálné potraviny. Cokoliv, co není chemicky nebo jinak uměle zpracováno je zdravá potravina.Tělo funguje jako auto, takže, když si představíte auto a budete do něj lít kvalitní benzín, pojede krásně. Pokud se do něj bude lít levný, pančovaný benzín, bude auto při nejmenším špatně startovat. Také pokud do auta nedáte benzín, nepojede vám. Na podobném principu funguje i tělo. Pokud si přejete shazovat tuk, měly byste si vybírat, co do úst vkládáte.
  4. Začněte naslouchat svému tělu. Ono nejlépe ví, co, jak a kdy jíst. Někdo se přirozeně stravuje vícekrát denně. Někomu stačí pouze 2x až 3x denně. Vzpomeňte si na své dětství, tam je většinou ukrytý klíč.
  5. Synergie kvalitní spánku, kvalitního jídla, kvalitní odpočinku, ať je pasivní nebo aktivní. Souhra jednoduché radosti z maličkostí. A zdravá sebeláska, odblokují všechny emoční tuky, které držíte.

V jednoduchosti je krása! Přijměte tedy to, že jste krásná žena, taková jaká jste. Dokonalá ve všech směrech. Odhoďte ty okovy strachů z toho, co si o vás pomyslí druzí. A hlavně to, že nejste dost dobré, dost krásné, dost štíhlé, dost vysoké, dost namalované, dost milé, dost bohaté, dost perfektní, dost pracovité, dost chytré, dost výkonné. Vždy se najde něco, čeho nebude dost. A možná proto si dovolte říci a DOST. Kdy jindy, když né teď a kdy jindy, když né tady! Udělejte to pro sebe, začněte se přijímat a okolí přijme vás.

Autor: Martina Kulichová
https://www.martinakulichova.cz/

=========
Ideální dieta pro vás – která to je?
10 důležitých pravidel, která vám pomohou zbavit se nadváhy