Správná výživa podle data narození

Metabolismus je spojen s datem narození. Budete-li si vybírat potraviny s pomocí numerologie, budete mít pevné zdraví.

Díky správnému výběru jídla se můžeme cítit dobře, zvýšit svůj energetický potenciál a normalizovat svůj psychický a emoční stav. Držet se výhradně seznamu doporučovaných potravin přitom není potřeba – stačí se podle něj stravovat dva nebo tři dny v týdnu.

Jak vypočítat číslo potravin

Dejme tomu, že jste se narodili 10. února 1975: 10.02. 1975. Sečtěte postupně všechny cifry tvořící datum vašeho narození: 1 + 0 + 0 + 2+1 + 9 + 7 + 2 = 22. Získané číslo znovu sečtěte podle numerologických pravidel, až získáte jednu cifru: 2 + 2 = 4.

Zbývá prostudovat seznam nejprospěšnějších potravin pro toto číslo a upravit jídelníček.

Menu podle data narození

Menu pro jedničku: med každý den, pomeranče, mandarinky, citrony, mrkev, žlutá jablka a hrušky, tykev, dýně, kukuřice, slunečnicová semínka, mandle, kukuřičné kroupy, zázvor, muškátový oříšek, bobkový list, hřebíček. Často si připravujte energetický salát ze syrové třené tykve a mrkve, do kterého přidáte za studena lisovaný kukuřičný olej.

Menu pro dvojku: zelí všeho druhu, okurky, řepa, brambory, černá ředkev, ředkvičky, dýně, ananas, letní jablka, bílé hrozny, zakysané mléčné výrobky, lněné semínko. Nejdůležitější zeleninou dvojek je zelí. Mohou ho jíst v jakékoli úpravě.


Menu pro trojku: řepa, rajčata, papriky „beraní rohy“, cibule, česnek, křen, granátová jablka, červené hrozny, červená jablka, čerstvé fíky, jahody, řepkový olej, panenský olivový olej, všechny druhy pepře a mleté papriky, zázvor, hořčice. Jako energetickou podporu doporučujeme ředěnou šťávu z červené řepy nebo granátových jablek.

Menu pro čtyřky: jemně sušená semínka a ořechy, mořské zelí, olivy, petržel, kopr, koriandr, estragon, kroupy, celozrnný chléb, ovesné lívanečky, houby v jakékoli úpravě. Chléb a pečivo z bílé mouky raději úplně vyřaďte, protože jsou pro zdraví čtyřek zvláště škodlivé. Před spaním pijte mátový čaj.

Menu pro pětky: lilek, řepa, černé olivy, ostružiny, černý rybíz, borůvky, maliny, višně, tmavé hrozny, čerstvé fíky, švestky i sušené, fazole tmavých barev, šafrán, muškátový oříšek, hřebíček a bazalka. Lilky jsou vám prospěšné v jakékoli úpravě. Můžete je třeba i usušit, semlít a používat jako vložku do polévky a některých jídel.

Menu pro šestky: pohanka, hnědá rýže, čerstvé fíky, cukíny, dýně, rajčata, okurky, hlávkový salát, celer, luštěniny datle, zelená jablka, hrušky, melouny, meruňky, kdoule, olivový olej, kardamom, skořice, hřebíček, vanilka, směsi pepřů. Pohanka a hnědá rýže by měly tvořit polovinu denního příjmu. Při únavě vás povzbudí kakao v podobě nápoje. Pijte ho však bez cukru i mléka, ochucené vanilkou.


Menu pro sedmičky: houby v jakékoli úpravě, avokádo, špenát, řapíkatý celer, ananas, grapefruit, jablka, hrušky, granátová jablka, zelený angrešt. Po jídle je pro sedmičky velmi užitečné vypít sklenici čerstvé kyselé šťávy (například jablečné s přidáním citronu, klikvové nebo šťávy z granátového jablka).

Menu pro osmičky: zakysané mléčné výrobky, tvaroh, měkké sýry, brynza, jahody, zelená jablka, banány, třešně, višně, černý rybíz, mořské zelí, žitný kváskový chléb. Nezapomínejte na ryby – alespoň dvakrát týdně.

Menu pro devítky: ryby, produkty moře (ne však pečené), kaviár, mořské zelí, okurky, květák, brokolice, hlávkový salát, olivy, čerstvá šťáva z kyselých jablek a citrusů, olivový olej, cikorka bez cukru. Když přichází jaro, bývá devítkám doporučován šťovík.

=========
Jak probudit svůj metabolismus: 10 jednoduchých rad
S touhle zdravou snídaní zbavíte organismus toxinů a shodíte až 5 kilo měsíčně

Více pro kondici: