Ozdravení štítné žlázy a šišinky mozkové. Jednoduchá perská metoda.

Tato dýchací technika byla vypracována s cílem likvidovat toxické látky v těle a čistit krev. Proto jedním z jejích důsledků je zlepšení barvy obličeje a vyjasnění zraku.

Nádech provádějte vždycky pravým chřípím a výdech levým. Aby vám toto cvičení přineslo maximální užitek, neprovádějte ho najednou více než třikrát a ne častěji než tři až čtyřikrát týdně.

Tuto dýchací techniku provádějí na Středním Východě při padání vlasů, pro zlepšení zraku a také jako prostředek proti vráskám. Je to metoda, která stimuluje a normalizuje činnost štítné žlázy a šišinky mozkové (epifýzy).

Perská dýchací metoda soustřeďující mysl.

  1. Postavte se s nohama rozkročenýma na šíři ramen.
  2. Pravou nosní dírku přitiskněte palcem. Zhluboka se nadechněte levou nosní dírkou, až se vám plíce dokonale naplní vzduchem.
  3. Stiskněte obě nosní dírky mezi palcem a ukazováčkem. Předkloňte se, hlavu svěste dolů a zlehka pokrčte kolena. Zadržujte 20-40 vteřin (nebo jak dlouho můžete) dech. V této pozici ucítíte silné tepání krve v hlavě, mozku, očích, čelistech a jazyce a nával v oblasti mezi hrudí a temenem hlavy.
  4. Pomalu se napřimte a vydechněte levou nosní dírkou.

Pokud nejste zdrávi nebo trpíte vysokým krevním tlakem, provádějte toto cvičení vsedě, bez předklonu. Pokud je s vaším zdravím všechno v pořádku, avšak během cvičení nebo po něm pocítíte lehké točení hlavy, zkraťte dobu zadržení dechu na 5-10 vteřin.

Postupně v průběhu několika týdnů pak dosáhněte zadržení dechu až na 40 vteřin. Buďte vytrvalí. Po několika cvičeních točení hlavy zmizí a pocítíte příliv sil a energie.

©Mantak Chia

=========
Zadržování tekutin v organismu: 5 hlavních příznaků
Ajurvéda: tvář je zrcadlem mysli