Jediný cvik pro královské držení těla

Ohýbání páteře vleže je jednoduchý základní cvik široce využívaný v medicíně i při sportovním tréninku. Zbaví vás ztuhlosti a nepříjemných pocitů v páteři a umožní vám získat ideální držení těla. Je velmi přínosný pro ty, kdo vedou sedavý způsob života a tráví mnoho času v kanceláři.

kralovska-cvik

Výchozí poloha. Ležíme na břiše, čelo položíme na podložku. Paže jsou nataženy podél trupu, dlaně tiskneme k bokům, lokty jsou napřímeny. Nohy máme těsně u sebe, špičky lehce od sebe.

– Výdech. Postupně zvedáme hlavu, poté hruď a horní část břicha nad podložku, přičemž poloha rukou a nohou se nemění.

– Vdech. Pomalu pokládáme trup i hlavu do původní polohy.

– Cvik opakujeme desetkrát.

Pokud cvik budete cvičit třikrát týdně, zpevníte svaly páteře, břicha a hýždí. To se pozitivně projeví na činnosti vnitřních orgánů a budete se cítit mnohem lépe.

=========
6 jednoduchých cviků na 20 minut denně
Kylates: krásné pozadí za dva týdny

Více pro kondici: