6 zvláštností stravování „sov“

sova

Všichni víme, kdo je sova : člověk, který je s nastupujícím večerem stále aktivnější, víc mu to „pálí“ a spát chodí až po půlnoci. Ovšem rána… jsou těžká. Sovy mají zkrátka den poněkud posunutý.

«Sovy» by v žádném případě neměly k snídani pít kávu! Jakýkoli druh čaje vás skvěle osvěží a pomůže vám se probudit. Ke snídani byste si nejlépe měli dát tvaroh (do 9% tuku) s banánem nebo kivi, mlékem nebo bílým jogurtem. Když vás tvaroh omrzí, můžete ho nahradit pohankovou, ovesnou, jahelnou nebo ječmennou kaší. Jako dezert můžete použít banán, dýni, nektarinku, meruňky nebo mango.

Pijte dostatek vody. Velmi často lze žízeň zaměnit s pocitem hladu.


«Sovy» mohou obědvat ve 3 odpoledne. Po polévce si dopřejte zeleninu s rybou nebo drůbežím masem na grilu, v páře nebo zapečené v troubě.

Mezi hlavními jídly něco zakousněte. Dejte si čaj nebo nějaké sladkokyselé ovoce – pomeranč, grapefruit, jablko, granátové jablko, kivi, švestky nebo mandarinky.

K večeři je vhodné telecí nebo krůtí maso a dary moře. Doplňte špenátem, rajčaty, okurkami, paprikami, jarní cibulkou, zelenými bylinkami a všemi druhy kapusty nebo zelí.

Kdo chodí spát po půlnoci, může si dovolit večeři v 9 večer. Hodinku dvě před spaním si dejte heřmánkový čaj nebo teplé mléko.

=========
6 zvláštností starvování „skřivanů“
Jak změnit ranní vstávání v příjemný zážitek

Více pro kondici: