6 zvláštností stravování „skřivanů“

skrivan

1. Snídani si připravte během první hodiny po probuzení

Měla by obsahovat složité uhlovodany. Hodí se pšeničná, pohanková nebo ovesná kaše. Dobrou volbou je také bílkovinná snídaně: omeleta, míchaná nebo vařená vejce.

2. Neobědvejte později než ve 14 hodin

Určitě do jídelníčku zařaďte polévky. Jsou nízkokalorické a dobře vás zasytí. Jako hlavní jídlo si vyberte třeba těstoviny bez sýra nebo smetanové omáčky, ryby nebo drůbež, zeleninu. Moučník a kávu raději vynechte.

3. Ve správnou chvíli si dejte zelený čaj

Abyste posílili svou odpolední pracovní výkonnost, dejte si zelený čaj. Tonizuje mnohem výrazněji nežli káva, protože je v něm více kofeinu, který přitom ale působí jemněji.

4. Snažte se před večeří vypít alespoň 300-400 ml vody.

5. Pokud usínáte v 9 večer, neměli byste večeřet později než v 18:30.

Pokud chodíte spát ve 23 hodin, posuňte i večeři o 1-2 hodiny. Dejte si maso nebo rybu připravené na páře nebo vařené se zeleninou.

6. V průběhu dne zakousněte nějaké sladké ovoce (broskev, hrušku, hrozny, meloun).

=========
6 zvláštností stravování „sov“

Více pro kondici: